7-Б


Завдання 21.05.19

Групи 07/05/19

В Pyton можна малювати прості малюнки, робота дуже схожа на Paint.

Художник

Подорож 1  2


Екран у графічному режимі має вигляд  по осі Х (-310, 310) та по осі У (-380, 380)

Спочатку підключаємо бібліотеку



import turtle # Імпортуємо бібліотеку
Розглянемо основні команди та методи
turtle.color (color) - Задаємо колір курсора color;
turtle.penup () - Піднімаємо курсор, щоб при переміщенні курсора не відбувалося малювання ліній;
turtle.pendown () - Опускаємо курсор, щоб при переміщенні курсора відбувалося малювання ліній;
turtle.speed (V) - швидкість руху "черепахи"
turtle.pensize (Z) -  товщина олівця
width () - ширина пера
turtle.goto (x, y) - Перейти в точку з координатами x і y;

 turtle.circle (radius) - Намалювати коло з радіусом = radius;
turtle.circle (radius, degrees) - Намалювати дугу з радіусом = radius, градусна міра - degrees;
turtle.right (degrees) - Повернути курсор на право на degrees градусів;

turtle.left (degrees) - Повернути курсор на ліво на degrees градусів;

turtle.forward (length) - Намалювати вперед лінію довжиною = length;
turtle.backward (length) - Намалювати вперед лінію довжиною = length;
clear () - очистити

 turtle.done ()  цим методом повинні завершуватися всі програми використовують turtle.

Наприклад, намалюємо будиночок


import turtle
turtle.penup ()
turtle.goto (35, 35)
turtle.right (90) # Повернути курсор на 90 градусів вправо
turtle.pendown ()
turtle.forward (70) # Пройти вперед відстань 70, якщо курсор опущений, то буде намальована лінія по шляху слоедованія
turtle.right (90)
turtle.forward (70)
turtle.right (90)
turtle.forward (70)
turtle.right (90)
turtle.forward (70)
turtle.penup ()
turtle.goto (45, 35)
turtle.right (225)
turtle.pendown ()
turtle.forward (70)
turtle.left (90)
turtle.forward (70)
turtle.left (135) # Повернути курсор вліво на 135 градусів
turtle.forward (100)
turtle.done ()



Відкрити посилання naurok.com.ua/start
Ввести прізвище, ім'я та пароль


2 комментария: